مراسم ختم فرزند احمد توکلی با حضور چهره ها و شخصیت‌های سیاسی برگزار شد. در حاشیه این مراسم برخی از شخصیت‌ها به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند و درباره مهمترین مسائل روز کشور اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرآنلاین،مراسم ختم فرزند احمد توکلی با حضور چهره‌های مختلف سیاسی در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد. در این مراسم چهره هایی همچون محسنی اژه‌ای، هاشمی طبا، فاطمه ذوالقدر، کاظم جلالی، علی لاریجانی، بهروز نعمتی، محمدرضا عارف، هادی خامنه‌ای، سردار اشتری، علی عسگری، سردار فدایی، مصطفی پورمحمدی، حسن قشقاوی، حسینعلی امیری، غلامرضا مصباحی مقدم، بهزاد نبوی، علی اکبر صالحی، علیرضا زاکانی، مجید انصاری، مرتضی بانک، بهرام قاسمی، جعفرزاده ایمن آبادی، حق شناس، سراج، محسن رضایی، محمدجواد لاریجانی، سید مجتبی خامنه‌ای، سید محمود علوی، عطریانفر، مرعشی و ...، شرکت کردند. 

ناگفته نماند هرکدام از چهره‌های سیاسی که برای همدردی به این مراسم آمده بودند در حاشیه آن از سوال خبرنگاران حاضر در این مراسم در امان نماندند و اظهار نظرهای مختلفی از گفت و گوی ملی تا استیضاح وزیر راه را مطرح کردند. 

فرمایشات رهبری مبنای گفت‌وگوی ملی شود

حجت الاسلام مجید انصاری در حاشیه مراسم ترحیم فرزند احمد توکلی با حضور در جمع خبرنگاران درباره صحبت‌های روز گذشته رهبری گفت: فرمایشات رهبری با تحلیل جامعی از مسائل بود. ایشان هم روی خدمات و دستاوردهای نظام تاکید داشتند و هم روی مطالبات اساسی که مردم دارند و اقداماتی که باید برای آینده انقلاب انجام داد، تاکید کردند.

وی افزود: بخشی از این صحبت‌ها تکیه بر موضوع عدالت اجتماعی بود و فکر می‌کنم فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند مبنای گفت‌وگوی ملی بین جریانات سیاسی و مسئولان باشد.

انصاری تاکید کرد: شخصا معتقدم محورهای این صحبت می‌تواند مبنای بررسی‌های بیش‌تر قرار بگیرد. ما در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و ارزیابی از موفقیت‌ها و ضعف‌ها و برنامه‌ریزی با عزم ملی برای جبران کاستی‌های گذشته در همه حوزه‌ها از جمله حوزه عدالت لازم و ضروری است.

آنها که خرید هواپیما را تجمل می‌دانستند، حالا فریادشان بلند است

محمدرضا تابش نماینده یزد در حاشیه مراسم ترحیم فرزند احمد توکلی درباره استیضاح وزیر راه و کار و سرنوشت آن گفت: باید از استیضاح‌کنندگان بپرسید که چه خواهد شد.

وی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای ای تی آر آسمان عنوان کرد: واقعه بسیار تاسف‌آوری رخ داده و تکرار این نوع حوادث و ضرب‌العجلی عمل نکردن مسئولان برای امداد حوادث خود نوعی ناکارآمدی را در اذهان مردم به وجود می‌آورد که این مساله باعث گسست بین حاکمیت و ملت می‌شود.

نماینده مجلس دهم تاکید کرد: این موضوعات را باید چاره‌جویی کنیم و هر سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه باید تنگناها، معضلات و مشکلات را بشناسند و ضمن شناسایی توقعات و معضلات مردم، آن‌ها را مدنظر قرار دهند و برایشان ارزیابی و تحلیل داشته باشند. مسئولان باید مانیفستی به مردم ارائه دهند که در چه موعدی این مشکلات را مرتفع خواهند کرد.

تابش در پاسخ به این سؤال که در زمان خرید هواپیماها گفتند خرید آن‌ها اشرافی‌گری است اما امروز می‌گویند سیستم حمل و نقل فرسوده است و چرا دولت چاره‌ای نمی‌اندیشد، پاسخ شما به این اظهارات چیست، گفت: متاسفانه تنگ‌نظری‌ها همیشه وجود دارد. بله؛ یک عده این موضوع را مطرح کرده‌اند. من به عنوان یک فرد انقلابی با بریز و بپاش‌ها مخالف هستم اما زمانی نفت، گاز و منابع طبیعی مردم در اختیار حاکمیت است و از آن طرف مالیات و عوارض می‌دهند و در راه پیشبرد انقلاب و حفظ دستاوردهایش جان و مال خود را گذاشته‌اند و فروگذاری نکرده‌اند حق دارند، از مواهب زندگی بهره‌مند شوند و یک زندگی شرافتمندانه داشته باشند

تصاویری از حاشیه مراسم 

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =